  • Data: 2010-04-27 07:59:24
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-26 21:19, Olgierd pisze:

    > Ech, Ty w ogóle wiesz co to jest "odwołanie do Boga"?

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2494051

    odwołać się -- odwoływać się
    1. <<powołać się na coś jako na punkt oparcia w jakiejś sprawie>>

    > A jakby tam było "krzesło", to mielibyśmy odwołanie do krzesła?

    No. Generalnie konstytucja nie tylko nie potępia, ale wręcz Boga uznaje
    jako źródło prawdy, sprawiedliwości, dobra i piękna.

    > Ale wcześniej masz "w trosce" -- czyli jest "odwołanie do Troski"?

    A czym jest Troska? Jeżeli jest wspominana jakaś osoba jako źródło
    prawdy, sprawiedliwości, dobra i piękna, to dla mnie jest to odwołanie
    się do tej osoby.

    Generalnie to oczywiście ma zerowe znaczenie w dyskusji o wyborach, bo
    jak napisałem -- można to nazwać Superświętami Na Które Ludzie Zjeżdżają
    Do Domów I Im Łatwiej Głosować. Maddy zauważyła ten fakt i słusznie
    postulowała o to, żeby właśnie wtedy urządzać wybory.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek