  • Data: 2010-04-26 19:19:34
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 20:01:03 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    >>> http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1997078
    0483 nie jest

    > W pierwszych linijkach. Mam inną przeglądarkę PDFów?

    Ech, Ty w ogóle wiesz co to jest "odwołanie do Boga"?
    A jakby tam było "krzesło", to mielibyśmy odwołanie do krzesła?

    > ,,[...] wierzący w Boga będącego źródłem prawdy, sprawiedliwości, dobra
    > i piękna,[...]''

    Ale wcześniej masz "w trosce" -- czyli jest "odwołanie do Troski"?

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl