    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Date: Wed, 21 Apr 2010 16:49:11 +0200

    news:hqmvul$kuf$1@news.onet.pl...

    > I przebywa w Bieszczadach, na Jeziorach albo jeszcze gdzieś indziej. I
    > nie przyjdzie na wybory

    A co szkodzi wziac zxaswiadczenie (nota bene w dobie komputerow i Internetu
    totalny przezytek, ale wciaz funkcjonujacy) i zaglosowac w miejscu pobytu.
    Czasem moze byc blizej niz we wlasnej miejscowosci, bo mozna w naprawde
    dowolnym lokalu zaglosowac.

    > Tylko gdzie mają głosować? Na Cyprze? W Egipcie? W Tajlandii?

    Przeciez mozna.
    Fakt, ze Hurghady do Kairu jest troche, ale przy odrobinie dobrych checi
    mozna polaczyc swiedzanie Cheopsa i Sfinksa z obowiazkiem narodowym.

    > i kosmitów... Nie zapomnij o kosmitach.

    Kosmitow mowiacych kto jest be a kto cacy nie widzialem, a pana w telewizji
    (tudziez nabozny glos w radio) widzialem albo przynajmniej slyszalem.

    Pozdrawiam
    SDD