  • Data: 2010-04-21 13:57:13
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-21 13:41, mvoicem pisze:
    > Wystarczyłoby proste pytanie typu "Pierwszy król Polski = ? " i np.
    > "pierwiastek z 81 = ?" i podejrzewam że całkiem sporo osób by odpadło -
    > myślę że głównie takich którzy wiedzę o świecie czerpią z tabloidów i
    > seriali.

    No i? Trzeba być historykiem i matematykiem, żeby decydować o swoim
    losie? Przez niektórych straszna pycha tu przemawia. Jeden się pyszni
    swoim IQ, inny swoim bogactwem, inny swoimi nieruchomościami. Ty wiedzą
    maturalną.

    A ja tak se myślę, że to właśnie wam głos by wartało odebrać :-P
    Bo jak ktoś nie szanuje bliźniego, to właśnie nie powinien móc decydować
    o losie kraju.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek