eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy posła którego mandat nie został FORMALNIE wygaszony obejmuje immunitet poselski? :-) › Re: Czy posła którego mandat nie został FORMALNIE wygaszony obejmuje immunitet poselski? :-)
  • Data: 2024-01-09 15:57:24
    Temat: Re: Czy posła którego mandat nie został FORMALNIE wygaszony obejmuje immunitet poselski? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Wydaje się, ze jakoś tak, ale ... czy ten immunitet nie został
    > uchylony w tej sprawie? Bo by chyba sądzić nie mogli ...

    Dla mnie zatrzymanie K&W przed ich zastąpieniem przez kolejnych na
    listach wyborczy jest (maławym) zamachem na demokracje przez
    wpłynięcie na reprezentatywność Sejmu.

    Standardy proceduralne ustalone w sprawie K&W będą precedensami także
    wtedy gdy PO-Tuskom to nie będzie pasować czego im z całego serca życzę.
    Obstawiam sporawe szanse że się doczekam.

    --
    A. Filip