  • Data: 2022-06-25 11:17:11
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To można będzię się na nich skupić jeśli ich zainteresowanie nie jest
    > przypadkowe. To, o ile oczywiście istnieje jakaś baza danych, gdzie takie
    > notatki trafiają, bo jeśli nie lub nikt z nich nie korzysta to
    > oczywiście bez sensu.

    Samo spisywanie to nawet na "maglu" chyba nie wyjdzie... więc. Zresztą
    ten to akurat jest znany, rozpoznany i wiadomo po co to robi;)

    > A ja staram się doszukać jakiegoś sensu w czynnościach, które co do
    > zasady miałyby chronić jakieś-tam strategiczne obiekty.

    Generalnie takich obiektów nie ma sensu w ten sposób chronić. I tak
    widać z ulicy co tam jest, do czego służy i jaka jest pojemność tych
    zbiorników. Więc nic tajnego takimi fotkami nie zyskasz, a nawet jakby
    potrzebował dajmy na to fotkę konkretnego zaworu to po co to robić
    zwracając na siebie uwagę?. Ci najwyżej można w ten sposób przeprowadzić
    zwiad czy obiekt jest rzeczywiście chroniony.

    To co ma być rzeczywiście tajne ma być po prostu niedostępne z ulicy i tyle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!