eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
  • Data: 2019-01-07 03:34:52
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > OMHO nie ma co porównywać systemów USA do europejskich, a już zwłaszcza
    > byłych demoludów. Inna geneza a co za tym idzie mentalność służb i ich
    > przełożonych, traktowanie przez obywateli, inna struktura inne
    > priotytety (paradoksalnie nazwa naszej komunistycznej milicji w zasadzie
    > wywodzi się chyba od amerykańskiego przodka policji;).

    Prawda. Są wyraznie inne uwarunkowania w tym mentalne włączając w to, że
    na tych kilku Amerykaninów co znam osobiście, kazdy jeden twierdzi, że
    nie chciałby miec za dużo do czynienia z ich własną policją. Z jednej
    strony mamy więc etos "protect and serve", w który przeciętny Amerykanin
    wydaje się wierzyć, z drugiej wyraźną obawę, jeśli nie bojaźń. Omalże
    zahacza to o syndrom, że nie dyskutuje się z gościem. który ma kałacha,
    co o kuriouzum kojarzy się, przynajmniej mi, z komi- ludami czy krajami
    gdzie policja jest mocno skorumpowana. Taki paradoks.

    > porównywać, to bym popatrzył w kierunku Gruzji.

    A jak tam to wygląda?

    --
    Marcin