  • Data: 2010-01-23 13:53:02
    Temat: Re: Czy płatność kartą od kwoty X jest zgodna z prawem?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnhllrvu.dp9.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Przyklad nie pasuje do sprawy z minimalna kwota platnosci karta.

    > O tym wlasnie pisalem bo BPH nie jest w stan zagwarantowac nikomu ze
    > karta wydana przez BPH bedzie akceptowalna wszedzie i zawsze a jak nie
    > to bank wyplaci odszkodowanie wiec nie powinien konstruowac umow w taki
    > sposob jak w przykladzie, ktory zacytowales.

    Jak "nie jest", jak właśnie "jest". Już pisałem, że jak dotąd ragowali na
    każdą reklamację i po kilku tygodniach ograniczenie z danego punktu
    znikało. Nie wiem jak inne banki, bo korzystam tylko z BPH. Ale jeśli inne
    banki lecą w tym zakresie "w kulki" z klientami, to moim zdaniem otwiera
    się pole do popisu dla UOKiK. Ale ja z wnioskiem nie wystąpię, bo jak dotąd
    problemu nie miałem. Trudno bym występował w imieniu innych anonimowych
    osób opierając się na ogłoszeniach w newsach. jeśli ktoś taki problem ma,
    to proponuję zwrócić się do UOKiK.