  • Data: 2010-01-25 14:56:41
    Temat: Re: Czy płatność kartą od kwoty X jest zgodna z prawem?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:1vzrvdmgacwxb.1tb7cp9kw3awo.dlg@40tude.net...

    > To sobie najpierw zrozum co to jest placówka handlowa/sklep. I do czego
    > zobowiązuje.

    Sprzedaż, a przyjęcie należności, to dwie zupełnie różne rzeczy.

    > No nie bardzo chłopie. W tym przypadku jesteś trzecią stroną tej umowy :)

    Jeśli karta zostanie zaakceptowana, to stron tej umowy nagle się zrobi
    spokojnie więcej, bo jest jeszcze tzw. agent rozliczeniowy, a nie wiem, czy
    po drodze nie ma jeszcze jakiś pośredników. Ale dokąd karta nie zostanie
    zaakceptowana, to nie widzę żadnej umowy ąłczącej kienta ze sklkepem
    dotyczącej karty. Ty widzisz?