    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy płacenie kartą za hazard jest zabronione?
    Date: Sun, 4 Jan 2009 14:16:35 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 04 Jan 2009 10:43:22 +0100, Tomek napisał(a):

    > A jakby to nazwali rabatem dla płacących gotówką to już by było ok ? Bo
    > wiesz co - w Media Markt są raty 0% ;-)
    >
    > (Sorry za sarkazm, nie mogłem się powstrzymać -)

    Stary, ale co mnie obchodzi, że sklep daje rabat przy płatności gotówką?
    Zawsze płacę kartą, zawsze wybieram wyłącznie sklep, w którym mogę
    zapłacić kartą -- takie moje zakichane widzimisię.

    Jeśli zobaczę sklep, który daje rabat przy płatności gotówką (przelewem)
    to się zastanowię czy skorzystać.
    W dobrym sklepie nie musiałbym tego robić. W kiepskim i tak bym nie kupił
    (a na pewno nie inaczej, niż kartą).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl