  • Data: 2009-01-04 14:39:51
    Temat: Re: Czy płacenie kartą za hazard jest zabronione?
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tzn woli nie miec rozroznienia oplat przy platnosci przelewem, za
    > pobraniem
    > i karta (poza kosztem przesylki w przypadku pobrania/niepobrania), trudne
    > co ?

    no tylko za ten "komfort" dla mnie bliżej niezrozumiały doplacasz ZAWSZE
    kilka procent

    a w tych "nieuczciwych" sklepach możesz wybrać sobie najdogodniejszą formę
    płatności z jej realnymi kosztami, a nie usrednionymi.

    przeciez na koniec i tak liczy się cena końcowa - jesli w tym "złym" sklepie
    nawet +3% wychodzi mniej za całość niz w innym który tego nie rozróżnia, to
    i tak jest taniej......... i to też oznacza, ze tamten roluje, bo wszystkim
    "równo" dorzuca, niezależnie od tego czy transakcja wiąże sie dla sklepu z
    dodatkowymi opłatami czy nie.............

    Sebastian