  • Data: 2009-01-04 10:58:20
    Temat: Re: Czy płacenie kartą za hazard jest zabronione?
    Od: Cubus <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > A skąd obsługa wie jaką kartą płacę?
    > Ja tam nie mam problemu i przyjmują mi kartą za lotka (przy okazji
    > innych dużych zakupów),
    > ale podejrzewam, że prowizja w lotku jest niewielka i przyjmowanie
    > niewielkich kwot kartą jest pewnie nieopłacalne.

    Prowizja wynosi 7,5% i jest płatna raz w miesiącu.
    http://www.warszawa.lotto.pl/183-41e5089c0433a.htm

    Czyli przyjęcie płatności kartą nie pozbawia właściciela
    zarobku (choć jest on nieco mniejszy).

    Myślę, że może chodzić tu o fakt, że punkt lotto
    wypłaca w gotówce wygrane (te małe). Sprzedawca
    musi mieć na to "żywą" gotówkę, a może nie chcieć
    się jej pozbywać kredytując niejako Totalizator.

    Innym powodem może być to, że opłaty lotto nie
    "są nabijane" na kasę fiskalną. Sprzedawca może
    mieć potem więcej pracy rozliczając płatności
    dokonane kartą.