  • Data: 2009-01-04 12:50:32
    Temat: Re: Czy płacenie kartą za hazard jest zabronione?
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.um77uvmvl60ql1@unk...

    > Tzn wolisz nie wiedzieć że płacąc kartą dopłacasz te 3% ?

    tzn woli nie miec rozroznienia oplat przy platnosci przelewem, za pobraniem
    i karta (poza kosztem przesylki w przypadku pobrania/niepobrania), trudne co
    ?

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!