  • Data: 2009-10-29 05:57:56
    Temat: Re: Czy organizator wyjazdu ma prawo...
    Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU
    > z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez
    > publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki.
    >
    > Ja w przepisach nie widzę uzasadnienia dla wymagania zaświadczenia
    lekarskiego
    > od uczestnika wycieczki, ale warto spytać dyrektora szkoły o podstawę prawną.
    > Nie przyjmować przy tym bajęd typu "regulamin wycieczek", lecz domagać się
    > podstawy wyrażonej w aktach prawa powszechnie obowiązującego.

    Dzięki za odpowiedź :)

    Jeszcze przed jej przeczytaniem zadzwoniłam do organizatora (to firma
    prywatna). Zaczęłam od wyjaśnienia sytuacji i grzecznego pytania "czy muszę?".
    Końcowym argumentem miało być właśnie "proszę podać podstawę prawną", ale na
    szczęście nie doszliśmy do tego etapu, bo pani sama uznała, że nie ma takiej
    potrzeby ;) Skończyło się na tym, że napisałam oświadczenie.

    pozdrawiam

    Monika