eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy operator ma rację? › Re: Czy operator ma rację?
  • Data: 2005-08-10 08:05:47
    Temat: Re: Czy operator ma rację?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <d...@b...prasowe.ksi>, Nina Liedtke wrote:
    > wszyscy wydają się zgodni, że skoro korzystał, to ma jakiś moralny
    > obowiązek zapłacenia, a przynajmniej powinien czuć się winny, bo
    > ,,korzystał, a nie powinien''. Dla mnie to wcale nie jest oczywiste.
    > Teraz różni operatorzy miewają przeróżne promocje, a to darmowe
    > weekendy, a to darmowe minuty, a to darmowe okresy próbne... Nawet gdyby
    > człowiek chciał, to nie nadąży za tym wszystkim. Może akurat ten
    > operator wprowadził darmowy okres po rozwiązaniu umowy? Skąd człowiek ma
    > wiedzieć, że nie, i czemu ma domniemywać najmniej korzystną dla siebie
    > opcję?

    Nina, nie przesadzajmy. Rozwiązujesz z kimś umowę a ten Cię
    za to nagradza darmowymi minutami? :) Prawdę mówiąc o takim kuriozum to
    jeszcze nie słyszałem. A jak się czegoś nie jest pewnym, szczególnie w
    kwestii czy jest to płatne czy nie to się nie korzysta i już albo się
    korzysta i płaci.

    > czuła się nie w porządku. Zdarzenia moim zdaniem bardzo podobne... Czasy
    > teraz takie, że różni nachalni naciągacze wciskają ludziom niezamawiane
    > towary/usługi w sposób wręcz uniemożliwiający odmowę i usiłują wyłudzić
    > pieniądze żerując na poczuciu winy (,,wziąłeś/skorzystałeś, więc
    > płać''). To działalność tych naciągaczy jest IMO moralnie naganna.

    I dlatego, że ktoś jest naciągaczem to ma byc to usprawiedliwienie dla
    moich nadużyć? Hem.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1