  • Data: 2005-08-11 16:41:03
    Temat: Re: Czy operator ma rację?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ddfsp6$a85$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Czy naprawdę nikt oprócz mnie i Roberta Tomasika nie słyszał o
    > zawieraniu umów w sposób dorozumiany?
    Od lat jestem ubezpieczony w tym samym towarzystwie (ubezp. komunikacyjne).
    Zawsze było tak, ze jeśli nie wypowiedziałem umowy przed końcem okresu to
    dorozumiewano, że zawieram kolejną, przychodził blankiet, płaciłem i tyle.
    To było wygodne.
    A jakieś 1,5 roku temu jak mi wygasała umowa, to dostałem pismo, że muszę
    przyjść zawrzeć nową _osobiście_. I że już nie można robić tak jak
    poprzednio, bo to jest nieważne.
    Więc może nie można już tak zawierać umów.

    Jotte