  • Data: 2005-08-12 06:21:28
    Temat: Re: Czy operator ma rację?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina Liedtke napisał(a):

    > Nie bardzo wyobrażam sobie, jak by zareagowali Kanadyjczycy, gdyby
    > któryś operator nie odłączył swojego sygnału po otrzymaniu pisemnego
    > wypowiedzenia umowy i oczekiwał, że były klient albo będzie nadal płacił
    > mu jego wygórowane ceny, albo wyrzeknie się korzystania z telefonu przez
    > cały czas, kiedy tenże operator ma fantazję nadal samowolnie dostarczać
    > mu swój sygnał.

    Oj... Pytanie w stylu co by było gdyby babcia miała wąsy... Wszystko
    zależy od tego co jest napisane w umowie. Z ciekawości zajrzałem do
    umowy jaką sam zawarłem z operatorem telefonicznym. Jest tam napisane,
    że operator dostarcza mi łącze POTS z którego korzystam. Wynika z tego,
    że łącze jest własnością operatora. I teraz - skoro ktoś rozwiązał
    umowę a nie dopilnował usunięcia z lokalu nie należącego do niego
    łącza a zamiast tego radośnie sobie z tego łącza korzystał - to
    niby dlaczego ma za to nie płacić? Zupełnie inna sprawa to abonament,
    pytałem o to ale jakoś autor wątku nie odpowiedział (lub przegapiłem
    w nawale postów jego odpowiedź).

    j.