eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy odpis pełnomocnictwa jest załącznikiem w rozumieniu art.128 kpc ? › Re: Czy odpis pełnomocnictwa jest załącznikiem w rozumieniu art.128 kpc ?
  • Data: 2009-11-19 18:44:57
    Temat: Re: Czy odpis pełnomocnictwa jest załącznikiem w rozumieniu art.128 kpc ?
    Od: Alicja <d...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > Czy otrzymałam prawidłową odpowiedź ?
    >
    > tak
    >
    > KG

    Czy można prosić o poparcie przepisami prawnymi tego stanowiska ???
    Bowiem ja znalazłam zupełnie inną wersję:

    Należy również pamiętać, że pełnomocnictwo stanowi załącznik do
    składanego pisma. Strona powinna dołączyć do takiego pisma jego odpisy
    i odpisy załączników dla doręczenia ich stronom, a ponadto, jeżeli w
    sądzie nie zostały złożone załączniki w oryginale, po jednym odpisie
    każdego załącznika do akt sądowych. Odpisami mogą być także
    uwierzytelnione fotokopie bądź uwierzytelnione wydruki poczty
    elektronicznej.
    (wyrok NSA z 20 marca 2001 r., sygn. akt V SA 2663/00, opubl. LEX nr
    50112).

    Pozdrawiam
    Alicja