    Date: Mon, 08 Sep 2014 22:00:11 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy nie się ścigać oszustów?

    W dniu 2014-09-08 o 14:11, Kris pisze:
    > Uważasz że Państwo powinno dbac o to abym nie brał udziału w loterii sms czy nie
    lokował pieniędzy w Amber Gold i nie pożyczał od "chwilówek"?
    > Kurcze to w końcu moje "mienie" i mam chyba prawo nim "niekorzystnie rozporządzać"

    Ty chciałbyś żyć w państwie które nie zajmuje się takimi rzeczami.
    Ja też mam takie samo zdanie.
    Ale...
    Żyjemy tu gdzie żyjemy. Albo zmieniamy albo stosujemy to co obowiązuje.
    Wiem... jestem zbyt pryncypialny, mało elastyczny na prywatną
    inicjatywę, zazdroszczę obrotności i pomysłu na biznes, nie dostrzegam
    nowych trendów, nie szanuję odmienności ... BLEBLEBLE :-)

    Przykro mi. ;-) zostałem tak wychowany że złodziej jest dla mnie złodziejem.