    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy nagranie z kamery byloby dowodem ?
    Date: Mon, 16 Nov 2009 05:38:41 -0800 (PST)

    On Nov 16, 2:26 pm, "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:
    > wymieklem - chyba nie warto. Bo ja rozumiem, ze nienawidza kierowcy takiego
    > tematu. Ale aby policjanic mieli takie podejscie ? I to "na glos" ?
    > Pomijam temat urzednikow i sedziow bo tu chyba faktycznie sie mocno czepia
    > "niegroznych" wykroczen.
    >
    > Fantom

    No tak ale wiesz pomoc szeryfa [o ile co do zasady zgadzam sie z jego
    pomyslem] to dla Policji taka niedzwiedzia przysluga. Bo co z tego, ze
    im rosnie liczba udokumentowanych zgloszen wykroczen?

    W normalnej sytuacji X zgloszen/wyrkyc obslugiwane jest przez Y
    policjantow.

    W sytuacji duzej aktywnosci szeryfa masz 2X zgloszen/wykryc, a obsluga
    zajmuje sie dalej Y policjantow.

    To, ze ten Pan sobie cos zglosi powoduje, ze ktos majac te same zasoby
    [ludzi i czasu] ma znacznie, znacznie wiecej roboty. Dodatkowo nie ma
    sie co oszukiwac ale wykroczenia priorytetem dla policji nie sa.

    Oczywiscie w tych rozwazaniach pomijam kwestie lenistwa,
    niekompetencji policjantow czy zlego rozlozenia etatow i zadan w
    komendach.

    Jednak jak sobie pomysle o takim post. Kowalskim, ktory mial do tej
    pory roboty na np. 7 godzin w ciagu dnia, a teraz ma na 10 to troche
    go rozumiem.

    Inna sprawa, ze z buractwem parkingowym trzeba walczyc na kazdym
    froncie ;) Tylko obok aktywnosci takich dzialaczy jak ten pan powinny
    sie pojawiac nowe parkingi i skuteczny/wydajny system scigania
    wykroczen.