  • Data: 2009-11-16 17:21:35
    Temat: Re: Czy nagranie z kamery byloby dowodem ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail s...@p...onet.pl.skasujto napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > No fakt. Znalazlem.
    > Ale jak zobaczylem np tytul i podejscie policjantow do sprawy
    > ("Nienawidzą go łódzcy kierowcy, nie cierpią policjanci, sędziowie i
    > urzędnicy.") to wymieklem - chyba nie warto. Bo ja rozumiem, ze
    > nienawidza kierowcy takiego tematu. Ale aby policjanic mieli takie
    > podejscie ? I to "na glos" ? Pomijam temat urzednikow i sedziow bo tu
    > chyba faktycznie sie mocno czepia "niegroznych" wykroczen.

    podoba mi sie fakt, ze Pan Roman mowi, ze robi to w jakiejs sprawie (np.
    parkowanie nie dlatego, ze kierowcy zle parkuja tylko ze miast onie buduje
    parkingów), imo przyjał głupi sposób i bardzo upierdliwy, przede wszystkim
    dla kierowców, ale ma jakis cel.
    A głupki w komentarzach przy artykułach pisza ze robi dobrze bo prawo to
    prawo.
    A odpowiedzi policji... cóz, musza rzeczywiscie na kazde takie zgłoszenie
    wystawic mandat? Przeciez jak sami widza wykroczenie to nie maja
    *obowiazku* interweniowac.

    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"