  • Data: 2012-06-13 08:32:00
    Temat: Re: Czy muszę odpowiadać na pytania sędziego?
    Od: Sonn <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-12 22:19, Stokrotka pisze:

    > art 308 par 4
    > kpk

    ROTFL. Czytałaś ten przepis? Gdzie tam jest mowa o tym co piszesz?
    Postanowienie musi zostać wydane przez prokuratora _tylko_ jeśli
    postępowanie jest prowadzone w formie śledztwa.

    Jakie znasz formy postępowania przygotowawczego? Wiesz czym się różni
    śledztwo od dochodzenia? Z którego fragmentu tego przepisu, lub
    jakiegokolwiek innego, wynika że policjant dokonujący przeszukania musi
    być: nieuzbrojony, umundurowany i nakaz musi być wydany w ciągu 5 dni?

    W ciągu 5 dni musi być wydane postanowienie o przedstawieniu zarzutów, a
    nie przeszukaniu ( art. 308 par. 4 w zw. z art. 308 par. 3 k.p.k.)

    W przypadku kradzieży głupia babo prowadzi się DOCHODZENIE.

    A przepis o którym piszesz dotyczy tylko tzw. czynności w niezbędnym
    zakresie.

    Mało że nie potrafisz pisać po polsku, to nie potrafisz nawet zrozumieć
    tego co czytasz.

    A na koniec: art. 219 - 230 k.p.k. tępa analfabetko. Polecam lekturę

    --
    Sonn