  • Data: 2005-07-27 14:40:46
    Temat: Re: Czy mozna zwolnić za spódniczkę?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > I odnośnie skutków prawnych zmiany płci, to powoduje to w pierwszym
    > rzędzie sprostowanie aktu urodzenia, a w konsekwencji pozostałych
    > dokumentów, tak jakby to była omyłka pisarska.

    Jak to może się stosować do umowy o pracę? Pracodawca zatrudnił mężczyznę
    a tu nagle ma na etacie kobietę. W wielu przypadkach płeć pracownika ma
    znaczenie dla pracodawcy a tu nagle taka zmiana... Według mnie powinno to
    być podstawą do rozwiązania umowy o pracę, a jak jest według prawa?

    Albo inna sprawa, płeć zmienia mężczyzna żonaty i co, jego żona nie ma już
    męża tylo żonę?

    Alek