  • Data: 2005-07-28 12:42:06
    Temat: Re: Czy mozna zwolnić za spódniczkę?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > Re to: Massai [Thu, 28 Jul 2005 07:42:28 +0000 (UTC)]:

    > "Zatrudnie fotomodelke/fotomodela do reklamy biustonoszy,
    > wymagany rozmiar minimum C"... ;)
    >
    > Te przepisy to jeden z najbardziej kretynskich pomyslow
    > jakie znam.

    hyhy ;-)
    wiele tych przepisów "równouprawnieniowych" jest kretyńskich i ma
    dokładnie przeciwny efekt niż sobie nasi włodarze umyślili.
    Kiedyś już dawałem przykład mojego znajomka, któremu duży projekt
    zdechł, tylko z powodu durnych przepisów chroniących kobiety w ciąży. w
    skrócie: projekt na okreslony czas, na ten czas zatrudnił kilka kobitek.
    Połowa (sic!) z nich w odpowiednim momencie "zaszła". Projekt sie
    skończył, zwolnił je ze świadczenia pracy, bo się nie opłacało
    stanowisk utrzymywać, nie miały juz nic do roboty. Ale pensje płacił,
    bo umowy się automatycznie przedłużyły. Cały zysk poszedł na te pensje,
    a i tak nie starczyło. Dołożył.

    Efekt? Kilka dziewczyn dostawało kasę przez x miesięcy za friko, ale za
    to - od tego czasu ten człowiek już ŻADNEJ kobiety nie zatrudnił. I nie
    zatrudni. Nigdy. Ja też nie...
    I płaczą, że młodą kobietę pytają czy zamierza zajść w ciążę.
    I że ponoć nie wolno o to pytać, bo to narusza dobra osobiste. A jak tu
    coś finansowo zaplanować, nie pytając o takie rzeczy??? Pomijając że i
    tak nakłamią...
    Pomijając już fakt, że jak państwo chce chronić te kobiety w ciąży, to
    niech te ekstra pensje płaci z budżetu, a nie wymusza na pracodawcach...

    --
    Pozdro
    Massai