  • Data: 2005-07-28 13:40:10
    Temat: Re: Czy mozna zwolnić za spódniczkę?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Massai [Thu, 28 Jul 2005 12:42:06 +0000 (UTC)]:

    > wiele tych przepisów "równouprawnieniowych" jest
    > kretyńskich i ma dokładnie przeciwny efekt niż sobie
    > nasi włodarze umyślili.

    Dokladnie. Prosty przyklad: chce zatrudnic dziewczyne, ale
    durna ustawa mowi mi, ze musze "osobe". No to daje ogloszenie
    z "osoba", zglaszaja mi sie i babki i faceci. Faceci rzecz
    jasna od reki odpadaja nawet bez przegladania papierow, bo
    ja chce przeciez dziewczyne -- no ale ze "osoba" to swoj
    czas i pieniadze ci faceci traca. Pomijajac juz, ze paru
    z nich pewnie dosc ciezko przelknie kolejne niepowodzenie.

    No ale co to kogo, rownouprawnienie musi byc ;P

    > Kiedyś już dawałem przykład mojego znajomka, któremu duży
    > projekt zdechł, tylko z powodu durnych przepisów chroniących
    > kobiety w ciąży.

    Nom. Dlatego mlode dziewczyny albo sie na zlecenia bierze,
    albo wcale. Chyba ze sie jest duza firma zatrudniajaca -set
    pracownikow i zawsze mozna taka kims zastapic a i budzet to
    w razie czego wytrzyma.

    Ale jasne, nie krepujmy sie, walmy nastepne takie ustawy :)
    Dojdziemy do momentu, w ktorym pojecie 'umowa o prace' beda
    ludzie poznawac z opowiesci rodzicow ;)

    > Pomijając już fakt, że jak państwo chce chronić te kobiety
    > w ciąży, to niech te ekstra pensje płaci z budżetu, a nie
    > wymusza na pracodawcach...

    Jeden pies, bo zgadnij gdzie znajda pieniadze na te babki?
    Tak, trafione: kolejna skladka, tym razem na "rozmnazanie
    spoleczenstwa" czy jakos tak... ;>

    Kira