  • Data: 2008-05-14 10:24:32
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: "Marek K" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KRZYZAK" :

    > Ale ja nie korzystam z przesylki, wiec co sie sklada na jej koszty
    > mnie nie interesuje. Teraz jasniej?

    Nie mozesz nie skorzystac. Oferta nie zawierala takiej mozliwosci.
    Mozesz kupic z dostawa w cenie okreslonej w ofercie lub nie kupic.
    I nawet nie bede pytal czy jasniej czy nie albo czy zrozumiales.
    Na pewno nie zrozumiesz.

    Moze najlepiej zalicytuj w tego typu aukcji
    a potem udowodnij ze masz racje w sadzie.
    (Tylko bez pomocy granatu)
    I pochwal sie potem ile dolozyles ponad warunki aukcji.

    M.