  • Data: 2008-05-14 22:11:49
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 May 2008, Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Doprawdy? A ktory przpis tak twierdzi?

    Doprawdy, usiłujesz nie widzieć mojego posta w którym pytam, czy
    faktycznie jesteś w stanie zawrzeć z którymś telekomem umowę,
    wziąć telefon "za 1 zł" i kazać im się wypchać z resztą umowy
    "bo nie potrzebuję a za telefon zapłaciłem 1 zł zgodnie z ofertą
    więc proszę mi go wydać"?

    Nie odnoszę się konkretnie do biletów (i ew. wyjątkowych regulacji
    ich dotyczących), lecz Twoich ogólnych stwierdzeń jakoby na taką
    ofertę potrzebny był PRZEPIS aby była skuteczna.
    Jakby sama treść umowy nie starczała.

    pzdr, Gotfryd