  • Data: 2008-11-22 21:37:13
    Temat: Re: Czy mozna zabrac klucz od auta osobie pijanej
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gg8akb$hmv$1@nemesis.news.neostrada.pl Kaziu
    <K...@w...pl.invalid> pisze:

    > Co jakis czas slysze w telewizji nawolywania aby osoby widzace ze ktos
    > chce wplywem alkoholu prowadzic samochod zabieraly kluczyk od tegoz.
    > Czy jest to legalne z punktu widzenia prawa?
    Tego nie wiem ale jeśli tak, to nie można poprzestawać na kluczykach od
    auta.
    Trzeba zabierać pijanym rowery, skutery, a nawet deskorolki. Zaś najlepiej
    zabierać im wszystko, łącznie z możliwością poruszania się lub oddalenia z
    miejsca podejrzenia o pozostawanie pod wpływem alkoholu lub podobnie
    działającego środka odurzającego.
    To naprawdę bzdura, żeby byle dureń czy durnie mieli prawo utrudniać komuś
    posiedzieć po pijanemu we własnym samochodzie, także przy zapalonym dla
    ogrzewania silniku.

    --
    Jotte