  • Data: 2004-02-23 12:56:18
    Temat: Re: Czy mozna wywiesic liste zdluzonych lokali?
    Od: "Dżoli" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A na internet wystarcza ?
    rozliczenie internetu wyglada troche inaczej

    > Jak nie masz z czego to zamien na mniejsze lub o mniejszym standardzie.
    mowie, jest mi ciezko, i niestarcza na wszystko, staram sie kombinować, ale
    nie zawsze wychodzi, pewnie nie byles w podobnej sytuacji i niewiesz jak to
    jest... dobrych pare lat temu tez dla mnie bylo zastanawijace jak mozna nie
    miec kasy nawet jak sie pracuje, teraz juz wiem :( jestem na tzw. swoim

    > W opisany wyzej sposob zyjesz na koszt innych.
    nie wydaje mi się...to ze sa ludzie ktorzy mi pomagaja, nie oznacza, ze ich
    wykorzystuje, a z pewnoscia nie ciebie

    Dz.