eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)? › Re: Czy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)?
    From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)?
    Date: Mon, 3 Apr 2006 14:08:53 +0200

    Dnia 03.04.2006, o godzinie 13.34.15, na pl.soc.prawo, Lookasik napisał(a):

    > nieuzasadsniona odmowa sprzedazy jest wykroczeniem

    Dzięki, ale jakie są podstawy prawne. Na podstawie czego mogę tak
    stwierdzić. Wiem, że wystawienie towaru do sprzedaży to tzw. oferta
    sprzedaży. Ale czy to znaczy, że - gdybym był sprzedawcą - muszę ją
    sprzedać temu, kto chce zapłacić, nawet jak uważam, że ta osoba nie powinna
    tego kupić (abstrahuję już od pijaków czy nieletnich chcących kupić wódkę
    czy nieletnich chcących kupić towar od 18 lat)?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*