eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)? › Re: Czy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)?
  • Data: 2006-04-04 17:06:04
    Temat: Re: Czy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)?
    Od: "astoja" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lookasik" napisał w wiadomości:

> [...]

    Widzialem na wlasne oczy, nie wpuszczaja do klubu i nic nie mozna im
    zrobic.

    Andrzej Lawa wrote:
    >OWszem, wystarczy - do wyjścia na idiotę. Bo >sprzedać i tak musisz

    Klientka zlapana na kradziezy, zostala poinstruowana przez niebieskich panow
    zeby zmienila lokal.
    Na idiote nikt nie wyszedl drogi Andrzeju poza nia.

    Zazwyczaj cala sytuacja jest na tyle klopotliwa dla delikwenta ze nie chce
    pokazywac sie na oczy.
    Jezeli jednak jest upierdliwy to mamy do czynienia z cwaniaczkiem.

    Co do nie sprzedania jest 1000 powodow jak nie sprzedac. - Zgodnych z
    prawem.
    Np. mam uzasadnione watpliwosci co do prawdziwosci kasy jaka placi klient.
    Falszywe 5 zl (mozna spotkac, kropka zamiast rozetki pod ogonem) nie mam
    lupy, niech klient przyniesie bo nie widze, nie mam uv zeby sprawdzic
    banknotow - same przeszkody.