eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)? › Re: Czy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)?
  • Data: 2006-04-03 15:36:49
    Temat: Re: Czy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)?
    Od: "astoja" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Habeck Colibretto" napisal:
    > Siłą głosu. ;) Nie no... po prostu odmówić

    A jak wyglada sprawa w lokalach??
    Nie kazdego wpuszczaja, np ochronie sie nie podoba/
    A inna sprawa osoba zlapana na kradziezy, i co trzeba ja wpuscic np. do
    sklepu??:)
    W szerszym kotekscie osoby ktore nie przestrzegaja ogolnych zasad np.
    wchodza i sie awanturuja, ublizaja innym co z nimi??
    Znam to od strony praktycznej i KW nie opisuje nawet 1% sytuacji gdy
    sprzedawca powinien uniemozliwic klientowi wstep od lokalu.

    >Jasne, że może - to wolny kraj. A ów "gówniarz" może >potem przyjść z
    >policjantem, który może ci za to >wystawić mandat albo wezwanie do sądu
    >grodzkiego.

    Jezeli gowniarz byl zlapany na kradziezy np., wystarczy powiedziec ze nie
    masz srodkow ani czasu dla dozoru delikwenta.