eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można się jakoś odwołać od polecenia zmiany miejsca pracy? › Re: Czy można się jakoś odwołać od polecenia zmiany miejsca pracy?
  • Data: 2007-07-27 11:57:36
    Temat: Re: Czy można się jakoś odwołać od polecenia zmiany miejsca pracy?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, ogólnie odmowa przyjęcia wypowiedzenia zmieniającego traktowana jest
    > jako przyczyna leżąca po stronie pracodawcy. Jednak na odprawę raczej nie
    > ma co liczyć

    Bankowi nie wolno zwolnić pracownika do końca marca przyszłego roku. Zgodnie z
    umową z rządem (fuzja banków). W takim razie wypowiedzenie zmieniające, w
    przypadku odmowy przyjęcia nowych warunków przez pracownika - nie może
    doprowadzić do zerwania dotychczasowej umowy. Czy dobrze myślę?

    No chyba, że moja żona dostanie to w formie pisemnego polecenia służbowego...

    --
    Lukasz