  • Data: 2010-02-19 08:31:53
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 11:35:59 +0000 (UTC), Nieco rozbawiony napisał(a):

    > 1. Zanim na coś odpowiesz - najpierw przeczytaj UWAŻNIE I ZE ZROZUMIENIEM.

    Wez mnie nie rozsmieszaj. Akurat dos uwaznie sledze ten watek, i o ile na
    poczatku wydawlao mi sie ze rozumiem twoje podejscie, to z kazdym detalem
    ktory dodatkowo ujawniasz budisz tylko moj niesmak.
    Robisz wielka awanture o *forme* rozwiazania umowy, a probujesz
    bagatelizowac jej *powod*
    A o ile mialo to sens jesli spoznialbys sie z oplata tydzien, dwa, no moze
    miesiac nawet i zalatwial to "polubownie", to wybacz, ale kilkumiesieczna
    zaleglosc? I ty sie jeszcze pieniaczysz ze ktos nie mial ochoty takdlugo
    *darmowo* swiadczyc ci uslug?
    Ludzie to maja jednak tupet.

    --
    Mark