  • Data: 2005-03-27 13:27:47
    Temat: Re: Czy monitoring jest legalny?
    Od: Rafał R <r...@U...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek R... napisał:

    > akurat tu nie ROTFL, jezeli rzeczywiscie jest to nagrane i znajduje sie w
    > sieci to masz problem.

    hmmm
    zacznijmy od tego, że nagranie o którym mowa jest fikcją. Dziś z
    ciekawości pytałem paru ludzi z sieci - nikt nic o czymś takim nie wie.
    Sieć jest mała (10 kompów) więc wiedziałbym o tym.

    Po za tym takie było życzenie ludzi - aby w razie potrzeby móc
    wykorzystać nagrania jako dowód przestępstwa. Z tego co wiem, to na
    zebraniu na którym toczyla się dyskusja na temat montażu kamer wszyscy
    obecni (w tym również K.) byli za!

    Nie rozumiem jednej rzeczy. Nie może być tak, zę na nagrywanie i
    odtworzenie filmu potrzebna jest zgoda osoby tam nagranej. Przecież gdy
    kamera rejestruje przestepstwo to Policja chyba nie pyta złodzieja, czy
    moze wykorzystać jako dowód w/w film!!!

    Wydaje się też dla mnie dziwnym argument, ze nie ma tabliczek
    ostrzegawczych. K. byli dobrze pouinformowani czym jest monitoring,
    jakie miejsca są podglądane a jakie nie!

    Filmy nigdy nie były udostępniane poza sieć!

    Jak to widzicie w świetle tych argumentów? Pytam, bo jeśli się do
    wieczora nie dogadam to chyba przejadę się komistariat. Nie chciał bym w
    święta dodatkowego zmertwienia i problemu :(

    --
    Pozdrawiam!
    Rafal R