  • Data: 2005-03-27 14:16:21
    Temat: Re: Czy monitoring jest legalny?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiem jednej rzeczy. Nie może być tak, zę na nagrywanie i
    > odtworzenie filmu potrzebna jest zgoda osoby tam nagranej.

    na film jest potrzebna al nie na monitoring. Chyba ze chcesz do innych celow
    wykorzystac to musisz miec zgode nagranego.
    A to co robia np na mlinii w mbanku (poinformowanie o nagraniu) to tylko z
    grzecznosci.

    Przecież gdy
    > kamera rejestruje przestepstwo to Policja chyba nie pyta złodzieja, czy
    > moze wykorzystać jako dowód w/w film!!!

    oczywiscie, ale nie w internecie dostepniac.

    > Wydaje się też dla mnie dziwnym argument, ze nie ma tabliczek
    > ostrzegawczych. K. byli dobrze pouinformowani czym jest monitoring, jakie
    > miejsca są podglądane a jakie nie!
    >
    > Filmy nigdy nie były udostępniane poza sieć!

    a te nagranie bylo z klatki czy z zewnatrz?

    P.