  • Data: 2005-03-27 15:21:24
    Temat: Re: Czy monitoring jest legalny?
    Od: Rafał R <r...@U...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek R... napisał:
    > ja bym sobie nie zyczyl by nawet 10 odob ogladalo jak sie z dziewczyna
    > caluje.
    > Mysle ze ilosc kompuerow w sieci tu nie ma znaczenia. Co innego zapisywac
    > gdzies na serwerze, ew
    > ciecia postawic do ogladaina tego, a nie udostepniac dla wszytskich. Jest
    > cos takiego jak prywatnosc..

    Masz rację, ale...
    Czy można mówić o prywatności na klatce schodowej? Chyba dochodzimy do
    granic absurdu. Czy można iść pod kamerę, zacząć się całować a potem
    mówić o naruszeniu prywatności? Czym to się różni od kamer na
    zamkniętych, monitorowanych osiedlach? czym to się różni od
    wszechobecnych kamer internetowych? Są tysiące kamer pokazujących porty,
    drogi, ulice z możliwością obejrzenia archiwum zapisu!

    Proszę nie zrozumieć mnie źle. Nie chcę na siłę udowodnić, że to ja mam
    rację! Wręcz przeciwnie. Próbuję możliwie dokładnie dowiedzieć się po
    czyjej stronie lezy prawda, lecz za każdym razem gdy uzyskuję odpowiedz
    - wiele rzeczy się wyjaśnia, ale przy okazji pojawaiją ię kolejne
    wątpliwości.

    Dziękuję za odpowiedzi, liczę na dalszą pomoc, wskazówki etc.

    Jak narazie zablokowałem dostęp do archiwum. Jestem prawie pewnien, że i
    tak nikt z niego nie korzystał, ale na wszelki wypadek zrobiłem tak jak
    piszecie. Czy dostęp on-line również zablokować?

    --
    Pozdrawiam!
    Rafał R