eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mogę nie płacić?Re: Czy mogę nie płacić?
  • Data: 2010-03-05 19:31:11
    Temat: Re: Czy mogę nie płacić?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1u9fca11mei32.i4yibhflu34x$.dlg@40tude.net...
    > Od połowy listopada do dziś, codziennie po kilka razy na dobę zawiesza się
    > moje połączenie internetowe. Interweniowałem w tej sprawie u operatora
    > wiele razy, wielokrotnie był u mnie serwis, jednak działania firmy nie
    > odniosły do tej pory żadnego skutku. Przyznam, że sytuacja mnie
    > niezmiernie
    > frustruje - i w związku z tym pytania. Znudziły mi się już telefoniczne
    > zgłoszenia, zamierzam napisać pisemną reklamację.
    >
    > 1) Czy do czasu jej rozpatrzenia mogę nie opłacić faktury? W końcu oni w
    > umowie zobowiązują się do dostarczenia usługi i nie są w stanie tego
    > zobowiązania dotrzymać.
    NIE, ale mozesz rozwiazac umowe (chyba, sprawdz umowe jaka zawarles)

    > 2) Łączny czas połączeń na ich lipną infolinię wyniósł kilka godzin - jako
    > że nie odniosło to absolutnie żadnego skutku - czy mogę domagać się
    > (skutecznie) zwrotu kosztów?
    NIE, mogles do nich isc do BOK-u

    > 3) Czy mogę domagać się zwrotu części abonamentu za usługę za okres, kiedy
    > nie działała ona poprawnie?
    TAK, chyba ze w umowie jest inaczej

    > 4) Jak ich do cholery zmusić żeby naprawili mi internet?

    zmienic operatora :-)

    pozdrawiam
    Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1