eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mogę nie płacić?Re: Czy mogę nie płacić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę nie płacić?
    Date: Fri, 5 Mar 2010 20:31:11 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <hmrm65$55g$1@news.onet.pl>
    References: <1u9fca11mei32.i4yibhflu34x$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 188.33.110.86
    X-Trace: news.onet.pl 1267817482 5296 188.33.110.86 (5 Mar 2010 19:31:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Mar 2010 19:31:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 100305-0, 2010-03-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:630837
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1u9fca11mei32.i4yibhflu34x$.dlg@40tude.net...
    > Od połowy listopada do dziś, codziennie po kilka razy na dobę zawiesza się
    > moje połączenie internetowe. Interweniowałem w tej sprawie u operatora
    > wiele razy, wielokrotnie był u mnie serwis, jednak działania firmy nie
    > odniosły do tej pory żadnego skutku. Przyznam, że sytuacja mnie
    > niezmiernie
    > frustruje - i w związku z tym pytania. Znudziły mi się już telefoniczne
    > zgłoszenia, zamierzam napisać pisemną reklamację.
    >
    > 1) Czy do czasu jej rozpatrzenia mogę nie opłacić faktury? W końcu oni w
    > umowie zobowiązują się do dostarczenia usługi i nie są w stanie tego
    > zobowiązania dotrzymać.
    NIE, ale mozesz rozwiazac umowe (chyba, sprawdz umowe jaka zawarles)

    > 2) Łączny czas połączeń na ich lipną infolinię wyniósł kilka godzin - jako
    > że nie odniosło to absolutnie żadnego skutku - czy mogę domagać się
    > (skutecznie) zwrotu kosztów?
    NIE, mogles do nich isc do BOK-u

    > 3) Czy mogę domagać się zwrotu części abonamentu za usługę za okres, kiedy
    > nie działała ona poprawnie?
    TAK, chyba ze w umowie jest inaczej

    > 4) Jak ich do cholery zmusić żeby naprawili mi internet?

    zmienic operatora :-)

    pozdrawiam
    Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1