eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mogę nie płacić?Czy mogę nie płacić?
  • Data: 2010-03-05 19:09:26
    Temat: Czy mogę nie płacić?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Od połowy listopada do dziś, codziennie po kilka razy na dobę zawiesza się
    moje połączenie internetowe. Interweniowałem w tej sprawie u operatora
    wiele razy, wielokrotnie był u mnie serwis, jednak działania firmy nie
    odniosły do tej pory żadnego skutku. Przyznam, że sytuacja mnie niezmiernie
    frustruje - i w związku z tym pytania. Znudziły mi się już telefoniczne
    zgłoszenia, zamierzam napisać pisemną reklamację.

    1) Czy do czasu jej rozpatrzenia mogę nie opłacić faktury? W końcu oni w
    umowie zobowiązują się do dostarczenia usługi i nie są w stanie tego
    zobowiązania dotrzymać.
    2) Łączny czas połączeń na ich lipną infolinię wyniósł kilka godzin - jako
    że nie odniosło to absolutnie żadnego skutku - czy mogę domagać się
    (skutecznie) zwrotu kosztów?
    3) Czy mogę domagać się zwrotu części abonamentu za usługę za okres, kiedy
    nie działała ona poprawnie?
    4) Jak ich do cholery zmusić żeby naprawili mi internet?

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1