  • Data: 2012-01-01 20:09:03
    Temat: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.01.2012 20:19, XL pisze:

    > W praktyce oznacza to samo

    Nie, nie oznacza.

    > - wypowiedzenie umowy przez wynajmujacego jest
    > skutkiem jej niedotrzymania przez najemcę.

    Ale najpierw trzeba do wypowiedzenie skutecznie doręczyć.

    Prawo, drogie dziecko, nie działa w ten sposób, że "skoro mógł, to na
    pewno zrobił".

    Przykład: konsument ma prawo anulować w 10-dniowym terminie (prawie)
    każdą umowę zwartą poza siedzibą przedsiębiorcy. Co nie znaczy, że każdy
    zawsze wypowiada. _I_ jest w stanie udowodnić, że wypowiedziałw terminie.