  • Data: 2005-04-02 16:01:11
    Temat: Re: Czy mogą mi zabrać firmową domenę? Ratujcie...
    Od: "@miesk.net)" <""fop\"@miesk.net)"> szukaj wiadomości tego autora

    Mark wrote:
    > Witam grupowiczów,
    >
    > Od 3 lat prowadzę sobie spokojnie biznes przy użyciu Internetu,
    > sprzedaję na cały świat wykonane przez siebie oprogramowanie.
    > To jedyne źródło utrzymania dla mnie i mojej rodziny.
    >
    > Dziś dostałem taki mail, ze aż mnie wgięło w fotel. Jakas firma
    > o nazwie częściowo zgodnej z nazwą mojej firmy informuje mnie
    > że nie mam prawa do domeny której od początku używam, bo oni mają
    > zarejestrowany TM w USA, Szwajcarii i Bóg wie gdzie jeszcze i już
    > rozpoczęli procedurę zabierania mi domeny. Czy rejestrator domeny com
> [...]

    Odpisz im staropolskim jezykiem, takim zeby jezyk sobie polamali. :-)
    Napisz zeby podali podstawy twierdzenia ze im domena sie nalezy wg prawa
    polskiego, oraz ze konsumenci maja klopoty z rozroznieniem was obu.
    Tylko wtedy wchodzi naruszenie znaku w przypadku podobnych nazw.
    Ich prawnik to idiota, skoro uwaza ze domena sie nalezy tylko i
    wylacznie z powodu podobienstwa nazw.
    Wiecej:
    http://chillingeffects.org/trademark/faq.cgi#QID252