  • Data: 2006-07-18 11:54:04
    Temat: Re: Czy mandat musimy przyjąć?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:rlmto3-94t.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Czyli innymi słowy masz to w nosie?
    Jakbym chciał powiedzieć innymi słowy, tobym powiedział.
    A powiedziałem takimi, jakimi powiedziałem (napisałem).
    Jako ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej jestem w tym zakresie
    reprezentowany przez ubezpieczyciela. Proces likwidacji szkody powstałej z
    mojej winy odbywać się będzie poza mną.

    > Pomyśl.
    Zła odpowiedź.

    > A powykazywać Ci różnice w traktowaniu np. samochodów ciężarowych i
    > osobowych?
    [cut]
    Po co? Ja Ci wykażę podobieństwa:
    - na wszystkie trzeba mieć uprawnienia do kierowania,
    - wszystkie muszą być ubezpieczone,
    - wszystkie muszą posiadać tablice rejestracyjne,
    - wszystkie podlegają badaniom technicznym.

    Jotte