    From: "NoMAD" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam prawo zwrócic towar...??
    Date: Thu, 13 Nov 2003 23:36:17 +0100
    Sender: l...@o...pl@80.51.198.189

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości
    news:3FB3E4A9.5070706@Xop.plX...

    > źle świtało

    > Ładny uśmiech

    A nie mozna byloby odwolac sie do ustawy o szczeg. warunkach sprzed. kons.
    art 4 ust 3.? Pozwolisz ze podam tresc bo autor postu moze nie miec jej pod
    reka:

    "[...] domniemywa się, że towar konsumpcyjny jest zgodny z umową, jeżeli
    nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany, oraz
    gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym towar tego
    rodzaju. [...]"

    Co prawda nie mam do czynienia na codzien z laptopami, ale moze daloby sie
    tu podciagnac laptopa bez stacji dyskietek jako towaru ktorego właściwości
    nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju?