eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mam prawo do naprawy gwarancyjnej/rękojmi czy też nie?Re: Czy mam prawo do naprawy gwarancyjnej/rękojmi czy też nie?
  • Data: 2005-02-25 18:27:05
    Temat: Re: Czy mam prawo do naprawy gwarancyjnej/rękojmi czy też nie?
    Od: "Thomas" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam
    >
    > W dniu 04.07.2003 kupiłem sprzęt firmy SONY - bardzo drogi discman który w
    > komplecie ma pilot z wyświetlaczem na kablu. Niestety ten pilot się zepsuł
    > w zeszłym roku - dokładnie 1.03.2004 po czym oddano mi sprzęt 22.03.2004
    > (po kilkukrotnych wizytach w serwisie) z informacją, że tego pilota
    > wymieniono na nowy. Jakiś tydzień temu znów nastąpiła jego awaria! Taka
    > sam jak rok temu - przestał po prostu działać! Bez tego pilota ten discman
    > jest bezużyteczny. Zaniosłem go od punktu serwisowego gdzie odmówiono mi
    > przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej. W umowie jest podany rok
    > czasu na okres gwarancji. Z tego co mi wiadomo po wymianie rzeczy na nową
    > okres biegnie od nowa - a tak było z tym pilotem, że go wymieniono na
    > nowy. Ponadto chyba jest coś takiego jak rękojmia? Czy ktoś może mi
    > powiedzieć czy mam prawo do reklamacji tego sprzętu a jeśli tak to na
    > jakiej podstawie?
    >
    > Pzdr
    > CIT

    Należy udowodnić, że ten zepsuty pilot został wymieniony przed nie całym
    rokiem.
    Może to być np.kwit z serwisu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1