eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mam prawo do naprawy gwarancyjnej/rękojmi czy też nie? › Czy mam prawo do naprawy gwarancyjnej/rękojmi czy też nie?
  • Data: 2005-02-25 17:45:09
    Temat: Czy mam prawo do naprawy gwarancyjnej/rękojmi czy też nie?
    Od: "Centrum IT" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    W dniu 04.07.2003 kupiłem sprzęt firmy SONY - bardzo drogi discman który w
    komplecie ma pilot z wyświetlaczem na kablu. Niestety ten pilot się zepsuł w
    zeszłym roku - dokładnie 1.03.2004 po czym oddano mi sprzęt 22.03.2004 (po
    kilkukrotnych wizytach w serwisie) z informacją, że tego pilota wymieniono na
    nowy. Jakiś tydzień temu znów nastąpiła jego awaria! Taka sam jak rok temu -
    przestał po prostu działać! Bez tego pilota ten discman jest bezużyteczny.
    Zaniosłem go od punktu serwisowego gdzie odmówiono mi przyjęcia urządzenia do
    naprawy gwarancyjnej. W umowie jest podany rok czasu na okres gwarancji. Z tego
    co mi wiadomo po wymianie rzeczy na nową okres biegnie od nowa - a tak było z
    tym pilotem, że go wymieniono na nowy. Ponadto chyba jest coś takiego jak
    rękojmia? Czy ktoś może mi powiedzieć czy mam prawo do reklamacji tego sprzętu a
    jeśli tak to na jakiej podstawie?

    Pzdr
    CIT

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1