eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mam prawo do naprawy gwarancyjnej/rękojmi czy też nie?Re: Czy mam prawo do naprawy gwarancyjnej/rękojmi czy też nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Thomas" <t...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam prawo do naprawy gwarancyjnej/rękojmi czy też nie?
    Date: Fri, 25 Feb 2005 19:27:05 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <cvnqmu$bfa$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cvno84$59$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dss58.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1109356063 11754 83.24.230.58 (25 Feb 2005 18:27:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Feb 2005 18:27:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:280786
    [ ukryj nagłówki ]

    > Witam
    >
    > W dniu 04.07.2003 kupiłem sprzęt firmy SONY - bardzo drogi discman który w
    > komplecie ma pilot z wyświetlaczem na kablu. Niestety ten pilot się zepsuł
    > w zeszłym roku - dokładnie 1.03.2004 po czym oddano mi sprzęt 22.03.2004
    > (po kilkukrotnych wizytach w serwisie) z informacją, że tego pilota
    > wymieniono na nowy. Jakiś tydzień temu znów nastąpiła jego awaria! Taka
    > sam jak rok temu - przestał po prostu działać! Bez tego pilota ten discman
    > jest bezużyteczny. Zaniosłem go od punktu serwisowego gdzie odmówiono mi
    > przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej. W umowie jest podany rok
    > czasu na okres gwarancji. Z tego co mi wiadomo po wymianie rzeczy na nową
    > okres biegnie od nowa - a tak było z tym pilotem, że go wymieniono na
    > nowy. Ponadto chyba jest coś takiego jak rękojmia? Czy ktoś może mi
    > powiedzieć czy mam prawo do reklamacji tego sprzętu a jeśli tak to na
    > jakiej podstawie?
    >
    > Pzdr
    > CIT

    Należy udowodnić, że ten zepsuty pilot został wymieniony przed nie całym
    rokiem.
    Może to być np.kwit z serwisu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1