    From: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ktos zna prawne aspekty grodzenia własnej posesji?
    Date: Wed, 16 May 2007 10:44:19 +0200

    > ale jak trafisz na kogoś kto nie bedzie chciał partycypować...?
    > Sąsiad postawi płot i bedzie ode mnie rządał- zebym mu dokładał na farbe
    > co roku na malowanie? Kiedy ja nie posiadam ogrodzenia.
    > A co jak koszt konserwacji bedzie wysoki ? musze to zapłacić ? zgodnie z
    > ustawą..

    Zawsze możesz postawic ogrodzenia w całości na swojej posesji. A co do
    konserwacji to CHYBA są na to paragrafy (ale nie powiem ci gdzie, gdzies
    kiedys czytałem), ze powinien Ciebie wpuścić tak bys mogl dokonac czynności
    konserwacyjnych. Ale dokldadac sie do tego nie musi. Dotyczy to nie tylko
    ogrodzenia ale np sciany budynku przylegającej do granicy działki.

    A.