eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kontroler z US moze zadac okazania licencji na program FK ??? › Re: Czy kontroler z US moze zadac okazania licencji na program FK ???
  • Data: 2002-12-02 07:47:48
    Temat: Re: Czy kontroler z US moze zadac okazania licencji na program FK ???
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    > podczas kontroli urzedu skarbowego, kontroler moze zazadac pokazania
    > licencji i instrukcji obslugi do programu ksiegowego.
    [ciach]

    całkiem nie dawno na szkoleniu z licencjonowania oprogramowania Microsoftu,
    wykładowca zasugerował że wraz z kontrolerem US może przyjść osoba z BSA i
    skontrolować jako ekspert licencje.

    HGW czy może, ale wg mnie co to urzędnika intersuje czy ja ma legalny soft,
    przecież nie muszę mieć chyba m.in. faktur na rzeczy których w jaki kolwiek
    sposób nie (np.) odpisał sobie od podatku itp.

    pzdr
    seba