  • Data: 2008-01-13 13:32:51
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fmd344$5hs$1@news.onet.pl...

    [cut]

    > Ale to akurat bulka z maslem, ochronka mnie chce wylegitymowac, prosze o
    > pokazanie licencji ochroniarza, nie pokazuje, prosze o wezwanie
    > przelozonego. I jego prosze o licencje. Jesli upewniam sie, ze mam do
    > czynienia z ochronka licencjonowana to dalej moge albo odmowic (i narazic
    > si ena wykroczenei - tyle, ze oni musza wezwac policje) albo okazac.

    Tyle, ze wtedy nie beda mieli obowiazku cie wpuscic, a jak zaczniesz sie
    awanturowac albo probowac wejsc na sile, to uzyja srodkow przymusu
    bezposredniego i wywala cie poza teren sklepu albo wezwa policje aby ta cie
    wywalila i przy okazji wlepila mandat za zaklocanie porzadku w miejscu
    publicznym. Tak czy siak, Ty ucierpisz bardziej niz ochroniarz (o ile nie
    fizycznie to moralnie) i to zgodnie z prawem.